Resultats de la cerca bàsica: 3.060

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
31. cost per impacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'arribar a un sol individu del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
32. cost per mil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat. [...]
33. cost per mil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'arribar a mil persones del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
34. cost per resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
35. danys per aigua
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de danys materials causats per fuites o vessaments de les conduccions d'aigua instal·lades en un immoble. [...]
36. difusió per amistat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema que una organització utilitza per aconseguir nous clients emprant com a intermediaris els clients actuals, els quals en reben una compensació a canvi. [...]
37. direcció per objectius
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mètode de direcció d'una organització en què els objectius, generalment quantificables, són assignats als responsables dels diferents programes, que disposen del poder i els mitjans per a dur-los a terme. [...]
38. dividend per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ràtio borsària entre el dividend repartit per una empresa en un exercici i el nombre total d'accions d'aquesta empresa. [...]
39. enquesta per correu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enquesta per mitjà d'un qüestionari tramès per correu. [...]
40. filtratge per identitats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Filtratge jurídic que s'aplica a un nom de marca per a detectar la possible existència de noms idèntics ja registrats en qualsevol classe de productes o serveis. [...]
Pàgines  4 / 306 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>