Test publicitari per a comparar l'eficàcia de dos missatges publicitaris diferents, consistent a inserir dues versions d'un anunci en el mateix tiratge d'una publicació, de manera que la meitat dels exemplars en continguin una versió i l'altra meitat l'altra. [...]
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de verificació de programari que consisteix a introduir dades no vàlides o inesperades en una aplicació o sistema a fi de trobar-hi errors que puguin donar lloc a vulnerabilitats. [...]
Test consistent a presentar al subjecte investigat un sol producte, envàs, anunci, etc., perquè l'avaluï sense comparar-lo amb d'altres de similars. [...]
Test en què l'individu estudiat reflecteix inconscientment trets de la seva personalitat segons la interpretació que dona a un estímul ambigu que se li presenta. [...]