1.
peix petit
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular de poca quantitat de criptomonedes, que no té capacitat d'influir en el mercat. [...]
|
2.
balena
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular d'una gran quantitat de criptomonedes, que té una capacitat important d'influir en el mercat. [...]
|
3.
dofí
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular d'una quantitat moderada de criptomonedes, que té una certa capacitat d'influir en el mercat. [...]
|
4.
societat de cartera
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Societat els actius de la qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en què participa, de manera que pot influir en la seva política empresarial. [...]
|
5.
desinformació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Informació falsa o manipulada que es difon amb ple coneixement d'aquesta circumstància, generalment amb la voluntat d'influir en l'opinió pública o de servir certs interessos. [...]
|
6.
desinformació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Difusió intencionada d'informació que se sap que és falsa o que ha estat volgudament manipulada, generalment amb la voluntat d'influir en l'opinió pública o de servir certs interessos. [...]
|
7.
notícia falsa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Notícia que difon informació que no és certa, d'una manera generalment premeditada, sobretot a les xarxes socials, amb la intenció de danyar la reputació d'algú o d'influir en l'opinió pública. [...]
|
8.
sexe conscient
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Tècnica sexual consistent a focalitzar l'atenció i la consciència únicament en les emocions, les sensacions i els pensaments que es produeixen durant l'intercanvi sexual, prescindint de les expectatives i sense deixar-se influir per pressions externes. [...]
|
9.
grup de pressió
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
|
10.
plataforma de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
|