Comportament d'una empresa que, en la presa de decisions, té en compte les accions i reaccions d'altres agents econòmics amb la finalitat d'influir en l'entorn de mercat en què competeixen. [...]
Comportament conforme als principis de bona conducta acceptats en el context d'una situació determinada i que és coherent amb la normativa internacional de comportament. [...]
Comportament d'un consumidor després d'haver fet una compra, que comprèn fonamentalment l'avaluació posterior a la decisió de compra i les conductes derivades de la seva satisfacció o insatisfacció. [...]
Comportament d'un consumidor des del moment que sent una necessitat fins al moment que avalua el producte o servei que ha adquirit o consumit per satisfer-la, que fonamentalment comprèn la recerca d'informació, l'avaluació i selecció d'alternatives, la decisió de compra i el comportament postcompra. [...]
Llista en què consten les dades de persones o organitzacions que han respost alguna vegada a accions de màrqueting directe, i que també recull informació relativa al grau d'interès mostrat, nombre de vegades que hi han respost, etc. [...]
Conjunt de normes escrites o fixades per costum, reconegudes de manera universal o gairebé universal, que regulen el comportament socialment responsable d'una organització. [...]