Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
Nombre de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]
Percentatge de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]
Cost de la venda d'un producte o servei ofert en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de comandes rebudes. [...]