Persona que, en una empresa, s'encarrega de les operacions de brànding, màrqueting i comercialització relacionades amb una marca o una cartera de marques. [...]
Persona que, en una organització, s'encarrega de definir els objectius, les polítiques i les estratègies de màrqueting i de posar en pràctica els plans i els programes necessaris per a aconseguir-los. [...]
Director del departament de mitjans que s'encarrega fonamentalment de supervisar la planificació i selecció de mitjans, la compra d'espai i temps publicitaris i el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]
Persona que, en una agència de publicitat, supervisa la planificació i la selecció de mitjans publicitaris, i s'encarrega de la compra d'espai i de temps publicitaris i d el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]
Director del departament de mitjans que s'encarrega fonamentalment de supervisar la planificació i selecció de mitjans, la compra d'espai i temps publicitaris i el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]