Resultats de la cerca frase exacta: 41

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. marxandatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques i accions dutes a terme en el punt de venda amb l'objectiu d'augmentar el poder d'atracció dels productes exposats i estimular-ne la venda. [...]
22. marxandatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques i accions dutes a terme en el punt de venda amb l'objectiu d'augmentar el poder d'atracció dels productes exposats i estimular-ne la venda. [...]
23. penetració de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia per a assolir una major participació en el mercat que consisteix a dur a terme una política de màrqueting agressiva per a augmentar les vendes en el mercat actual. [...]
24. reserva patrimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reserva que una entitat asseguradora constitueix estatutàriament o voluntàriament per augmentar els recursos propis i enfortir la seva economia, sense necessitat de modificar el capital social o el fons mutual. [...]
25. anàlisi de la rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Part de l'anàlisi economicofinancera que avalua la rendibilitat d'una empresa, la utilització del deute per a augmentar la rendibilitat i la capacitat d'autofinançar-se a partir dels recursos generats. [...]
26. prima natural
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
27. desdoblament d'accions
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació consistent a fraccionar cadascuna de les accions ja emeses en diverses accions de valor nominal reduït proporcionalment, amb la intenció d'augmentar la liquiditat sense afectar el capital social de l'emissor. [...]
28. megafonia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'aparells que permeten augmentar el volum dels sons i que s'utilitza en una fira o un congrés per a comunicar missatges d'interès públic o publicitaris, emetre música ambiental, etc. [...]
29. optimització per mitjans socials
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting destinada a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital utilitzant els mitjans socials o les eines vinculades als mitjans socials. [...]
30. reforç
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estímul que es dona o s'esdevé a continuació d'una acció i que serveix per a augmentar o disminuir la probabilitat que es repeteixi un comportament, o per a crear-lo o eliminar-lo. [...]
Pàgines  3 / 5 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>