Remei que reprodueix amb la màxima exactitud possible tots els símptomes d'una malaltia, considerat el més indicat per a guarir-la perquè promou una resposta de l'organisme excepcionalment positiva. [...]
Aprenentatge associatiu en què es desencadena una resposta reflexa mitjançant l'aplicació d'un estímul inicialment neutre que ha deixat de ser-ho a causa de l'associació repetida a un altre estímul amb capacitat desencadenadora. [...]
Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Missatge que un internauta envia a la bústia electrònica d'un altre internauta, a un xat o a un grup de discussió amb la finalitat de suscitar una resposta irada o de desencadenar una baralla. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Internauta que envia un missatge a la bústia electrònica d'un altre internauta, a un xat o a un grup de discussió amb la finalitat de suscitar una resposta irada o de desencadenar una baralla. [...]
Tasca cognitiva consistent a donar una resposta davant de l'aparició d'un estímul i alhora ignorar la presència d'un altre estímul, amb la qual es mesura la capacitat de discriminar dos estímuls diferents. [...]
Esdeveniment inesperat a què s'ha de fer front en un moment determinat, que condiciona d'una manera positiva o negativa, segons la resposta que s'hi dona, el curs de l'activitat en què té lloc. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Senyal sonor que se sent a través de l'auricular d'un telèfon després de marcar un número, que indica que s'ha establert la comunicació i que cal esperar la resposta del destinatari de la trucada. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Bot que rastreja de manera sistemàtica i automatitzada llocs web per indexar-ne els continguts sota un criteri determinat, sovint amb la finalitat de proporcionar llistes ordenades d'aquests continguts com a resposta a preguntes de cerca fetes amb paraules clau. [...]
Document que una agència de publicitat o una central de mitjans presenta a un anunciant en resposta al brífing de mitjans amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia de mitjans, etc. [...]