Resultats de la cerca frase exacta: 327

Diccionaris terminològics
41. agència de relacions públiques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que es dedica a crear, preparar, programar, executar i avaluar accions, campanyes o programes de relacions públiques per als seus clients i a assessorar-los en temes de relacions públiques. [...]
42. falsa alarma
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Missatge que alerta sobre un virus o un altre perjudici potencial que en realitat no existeix i que pretén induir els receptors a reenviar-lo massivament i crear, així, confusió a Internet. [...]
43. imaginabilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Capacitat de crear una imatge sensorial d'un determinat concepte. [...]
44. ludopublicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica publicitària consistent a crear i difondre jocs de marca. [...]
45. fumatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Arts
Tècnica d'expressió plàstica consistent a crear una imatge amb fum. [...]
46. operació d'esbós
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Operació d'edició gràfica per a crear o modificar un esbós. [...]
47. sèxting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Acció de crear, descarregar o enviar missatges de contingut sexual, generalment imatges o vídeos propis, per mitjà d'un dispositiu electrònic, que pot comportar la difusió descontrolada i l'ús malintencionat de continguts íntims. [...]
48. biotecnologia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de tècniques que permeten de crear, de modificar o de millorar el rendiment de productes i d'organismes vegetals, mitjançant la transferència d'una porció específica d'ADN d'un organisme a un altre. [...]
49. màrqueting de continguts
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
50. organització d'aprenentatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Organització que té capacitat per a crear, adquirir i transferir coneixement, per a potenciar l'aprenentatge dels membres que la integren i per a mantenir-se en evolució permanent i en sintonia amb el seu ecosistema. [...]
Pàgines  5 / 33 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>