11.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
[...]
|
12.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Prova estandarditzada que s'utilitza en l'avaluació i la selecció de personal per a valorar-ne determinades característiques, com ara aptituds, capacitats intel·lectuals o trets de personalitat. [...]
|
13.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Agricultura. Ramaderia. Pesca
[...]
|
14.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
Bocí d'un objecte de terrissa trencat. [...]
|
15.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Agricultura. Ramaderia. Pesca
Recipient de ceràmica, de plàstic, de metall, de ciment, etc., de forma troncocònica, troncopiramidal, cúbica, cilíndrica o de vas, que serveix per a fer-hi créixer una planta. [...]
|
16.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Instrument de mesura basat en l'execució d'una tasca ben definida, amb criteris precisos, que permet obtenir resultats vàlids i fiables sobre el fenomen estudiat. [...]
|
17.
test
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Instrument de mesura basat en l'execució d'una tasca ben definida, amb criteris precisos, els resultats del qual són vàlids i fiables. [...]
|
18.
test de l'endemà
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Test publicitari per a mesurar el record d'un anunci de televisió l'endemà de la seva difusió pública. [...]
|
19.
test A/B
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
|
20.
test cec
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
|