Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen de la marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
Nom de marca que designa un conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
Operació en el processament del llenguatge natural consistent a identificar i classificar paraules, frases o altres unitats textuals d'un corpus en categories predefinides, com ara persones, organitzacions, expressions de temps, valors monetaris, percentatges o quantitats. [...]
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
Persona física o jurídica que accepta una franquícia per explotar un negoci en unes condicions experimentades i amb un nom i una publicitat comuns a altres establiments similars i no competidors perquè són en àmbits de mercat diferents. [...]
Persona física o jurídica titular d'una marca, proveïdora de productes o serveis o posseïdora de tècniques originals, que concedeix al franquiciat la possibilitat d'explotar un negoci sota un nom i una publicitat comunes i d'acord amb unes condicions de funcionament iguals a les d'altres [...]