21.
nom comercial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Denominació que serveix per a identificar una persona física o jurídica en l'exercici de la seva activitat empresarial i que distingeix la seva activitat d'altres activitats idèntiques o similars. [...]
|
22.
nom comercial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Denominació que serveix per a identificar una persona física o jurídica en l'exercici de la seva activitat empresarial i que distingeix la seva activitat d'altres activitats idèntiques o similars. [...]
|
23.
nom compost
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca format per la reunió de dos o més radicals o dos o més mots. [...]
|
24.
nom comú
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Llengua. Literatura
Nom que designa un ésser o un objecte que pertany a una classe d'éssers o objectes. [...]
|
25.
nom comú
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Denominació que cada llengua vernacla atribueix a un tàxon. [...]
|
26.
nom concret
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Llengua. Literatura
Nom que designa un ésser real o un objecte del món físic o considerat com a tal. [...]
|
27.
nom corporatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que identifica una empresa, una institució o un altre tipus d'organització. [...]
|
28.
nom descriptiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que informa sobre la naturalesa del producte, el servei, l'organització o el referent que designa. [...]
|
29.
nom disponible
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que té la possibilitat de ser registrat perquè no existeixen noms de marca idèntics o similars en les classes de productes o serveis on es pretén registrar. [...]
|
30.
nom evocatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca inventat que evoca algun benefici, característica o naturalesa del producte, el servei o l'organització que designa sense descriure'l de manera directa. [...]
|