Resultats de la cerca frase exacta: 46

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. estilisme immobiliari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a preparar i decorar un habitatge o un local perquè sigui atractiu per als clients potencials i, així, augmentar les possibilitats de vendre'l o llogar-lo ràpidament i amb la rendibilitat desitjada. [...]
42. economia del desequilibri
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Escola de pensament econòmic d'arrel keynesiana, que posa l'èmfasi en les restriccions que per al correcte funcionament del sistema de mercat implica la impossibilitat de vendre o comprar tot el que es desitja als preus vigents. [...]
43. cadena sucursalista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i tots els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
44. cadena sucursalista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
45. creador de mercat | creadora de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dealer compromès per contracte amb el responsable d'un mercat financer a comprar o vendre per un preu mínim establert un determinat percentatge de valors en cas d'excés d'oferta o d'excés de demanda, respectivament, a fi de proporcionar liquiditat als valors. [...]
46. rentat de cupó
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació que consisteix a vendre un títol de renda fixa en un moment pròxim al venciment del cupó que incorpora, de manera que en el preu de transmissió el venedor del títol cobra el preu del títol i el del cupó corregut, sense esperar el venciment del cupó per a obtenir-ne la rendibilitat. [...]
Pàgines  5 / 5 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5