Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació voluntàriament o involuntàriament a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
Màrqueting que consisteix a fer que una petita comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment a través de les xarxes socials, per correu electrònic o per serveis de missatgeria mòbil, i el transmeti a altres, i aquests a uns altres, successivament. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Màrqueting que consisteix a fer que una petita comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i el transmeti voluntàriament o involuntàriament a altres, i aquests a uns altres, successivament. [...]