21.
bescanvi per programa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
|
22.
bit per segon
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Unitat de mesura del flux d'informació que es transmet cada segon per un sistema informàtic o per un sistema de telecomunicacions. [...]
|
23.
captura per Bluetooth
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Atac que consisteix a accedir a totes les funcions d'un dispositiu mòbil mitjançant Bluetooth sense deixar rastre, després d'haver-lo manipulat d'amagat. [...]
|
24.
comissió per rendibilitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
|
25.
compra per pànic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
|
26.
compra per xarxes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Compra per internet que es fa íntegrament en una xarxa social, sovint en interacció amb altres membres. [...]
|
27.
cost per acció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
|
28.
cost per clic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
|
29.
cost per compromís
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]
|
30.
cost per contacte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció dels contactes que aconsegueix procedents de l'espai objecte de publicitat. [...]
|