1.
víric, vírica i viral
Font
Fitxes de l'Optimot
Àrea temàtica
Ciències de la salut
El terme viral s'ha normalitzat en català com a sinònim complementari de víric, vírica amb el sentit de 'relatiu o pertanyent al virus', atès que ha experimentat una gran difusió en l'àmbit mèdic.
S'ha considerat que viral és un adjectiu molt estès entre els especialistes i que apareix com a [...]
|
2.
càrrega viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la vida
Quantitat d'unitats víriques per mil·límetre cúbic que hi ha en un líquid orgànic. [...]
|
3.
màrqueting viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació voluntàriament o involuntàriament a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
|
4.
viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Dit del contingut que es propaga ràpidament i de manera massiva per internet a través de reenviaments entre els usuaris de les xarxes socials. [...]
|
5.
viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Dit del contingut que es propaga ràpidament i de manera massiva per internet a través de reenviaments entre els usuaris de les xarxes socials. [...]
|
6.
càrrega viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Quantitat d'unitats víriques per mil·límetre cúbic que hi ha en un líquid orgànic. [...]
|
7.
càrrega viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Quantitat d'unitats víriques per mil·límetre cúbic que hi ha en un fluid orgànic. [...]
|
8.
càrrega viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Quantitat d'unitats víriques per mil·límetre cúbic que hi ha en un teixit o un fluid orgànic. [...]
|
9.
màrqueting viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
|
10.
màrqueting viral
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que consisteix a fer que una petita comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment a través de les xarxes socials, per correu electrònic o per serveis de missatgeria mòbil, i el transmeti a altres, i aquests a uns altres, successivament. [...]
|