11.
interrogació retòrica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Recurs retòric consistent a fer una pregunta per a la qual no s'espera cap resposta perquè ja hi és implícita. [...]
|
12.
comentari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Text curt que un internauta escriu com a resposta a un apunt, publicació o comentari previ que ha llegit en alguna xarxa social o blog. [...]
|
13.
màrqueting per correu electrònic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
|
14.
màrqueting per correu electrònic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
|
15.
publitramesa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones preseleccionades i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
|
16.
publitramesa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones preseleccionades i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
|
17.
contrabrífing
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Document que es presenta a un client en resposta a un brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar una estratègia creativa, etc. [...]
|
18.
publitramesa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones seleccionades prèviament i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
|
19.
psicogalvanòmetre
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Aparell utilitzat en la investigació publicitària per a mesurar la resposta d'una persona a un missatge publicitari per mitjà d'un detector que enregistra la sudoració del palmell de la mà. [...]
|
20.
gestió de comandes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'operacions posteriors a la recepció d'una resposta d'una persona a una acció de màrqueting directe per les quals se li fa arribar una comanda, un regal, un premi, etc. [...]
|