Resultats de la cerca bàsica: 79

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. campanya electoral
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions d'informació i propaganda planificades i desenvolupades durant un període determinat abans d'unes eleccions, que els partits polítics, sindicats, associacions, candidats, etc., duen a terme per aconseguir el màxim nombre de vots dels electors. [...]
2. campanya publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi d'assolir uns objectius publicitaris prèviament establerts. [...]
3. campanya publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi de donar a conèixer o de difondre un producte o un servei. [...]
4. campanya publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi d'assolir uns objectius publicitaris prèviament establerts. [...]
5. avaluació de campanya
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anàlisi i valoració dels resultats assolits amb una campanya publicitària, de relacions públiques, de màrqueting directe, etc., d'acord amb els objectius predefinits. [...]
6. campanya d'imatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
7. campanya d'imatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
8. campanya d'intriga
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya publicitària que pretén cridar l'atenció i despertar la curiositat o aconseguir notorietat, per mitjà de la difusió inicial de missatges incomplets que prenen sentit en períodes successius fins a la seva resolució final. [...]
9. campanya de llançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya publicitària l'objectiu de la qual és donar a conèixer una nova marca o un nou producte. [...]
10. campanya de llançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya publicitària l'objectiu de la qual és donar a conèixer una nova marca o un nou producte. [...]
Pàgines  1 / 8 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  Següent >>