Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
91. càsting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de selecció de models, actors, veus, etc., per a la realització d'una acció o campanya publicitàries. [...]
92. cobertura
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de persones exposades a un, o a més d'un, dels suports utilitzats en una campanya publicitària. [...]
93. concepte de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Concreció creativa de l'eix de comunicació d'una campanya per mitjà de representacions visuals, verbals o sonores. [...]
94. continuïtat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Temporització del conjunt d'insercions d'un anunci durant el període en què es desenvolupa una campanya publicitària. [...]
95. eix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Idea principal que guia totes les accions de comunicació que es duen a terme en una campanya publicitària. [...]
96. tenda iglú
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Tenda de campanya lleugera, de base generalment arrodonida i de coberta semiesfèrica, amb una estructura de pals flexibles. [...]
97. campament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Activitat lúdica i educativa per a nens i joves que té lloc a l'aire lliure, generalment en tendes de campanya, en la qual conviuen durant un període de temps breu amb l'objectiu que fomentin la responsabilitat personal, el tracte amb els companys i el contacte amb la natura. [...]
98. efecte de sobreexposició
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
99. taxa d'obertura
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de subscriptors que han obert un correu electrònic enviat mitjançant una campanya de màrqueting per correu electrònic determinada. [...]
100. coherència gràfica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Similitud conceptual i formal entre els diversos elements visuals utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
Pàgines  10 / 15 
<< Anterior  Pàgina  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Següent >>