91.
càsting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Procés de selecció de models, actors, veus, etc., per a la realització d'una acció o campanya publicitàries. [...]
|
92.
cobertura
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de persones exposades a un, o a més d'un, dels suports utilitzats en una campanya publicitària. [...]
|
93.
concepte de comunicació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Concreció creativa de l'eix de comunicació d'una campanya per mitjà de representacions visuals, verbals o sonores. [...]
|
94.
continuïtat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Temporització del conjunt d'insercions d'un anunci durant el període en què es desenvolupa una campanya publicitària. [...]
|
95.
eix de comunicació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Idea principal que guia totes les accions de comunicació que es duen a terme en una campanya publicitària. [...]
|
96.
tenda iglú
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Lleure. Turisme
Tenda de campanya lleugera, de base generalment arrodonida i de coberta semiesfèrica, amb una estructura de pals flexibles. [...]
|
97.
campament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Activitat lúdica i educativa per a nens i joves que té lloc a l'aire lliure, generalment en tendes de campanya, en la qual conviuen durant un període de temps breu amb l'objectiu que fomentin la responsabilitat personal, el tracte amb els companys i el contacte amb la natura. [...]
|
98.
efecte de sobreexposició
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Fenomen de pèrdua d'efectivitat d'un anunci o una campanya publicitària com a conseqüència d'una difusió excessiva. [...]
|
99.
taxa d'obertura
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de subscriptors que han obert un correu electrònic enviat mitjançant una campanya de màrqueting per correu electrònic determinada. [...]
|
100.
coherència gràfica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Similitud conceptual i formal entre els diversos elements visuals utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
|