Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de verificació de programari que consisteix a introduir dades no vàlides o inesperades en una aplicació o sistema a fi de trobar-hi errors que puguin donar lloc a vulnerabilitats. [...]
Test consistent a presentar al subjecte investigat un sol producte, envàs, anunci, etc., perquè l'avaluï sense comparar-lo amb d'altres de similars. [...]
Test en què l'individu estudiat reflecteix inconscientment trets de la seva personalitat segons la interpretació que dona a un estímul ambigu que se li presenta. [...]
Test en què la persona estudiada reflecteix inconscientment trets de la seva personalitat segons la interpretació que dona a un estímul ambigu que se li presenta. [...]
Test en què es parteix d'una situació experimental estandarditzada que funciona com a estímul a un comportament, el qual s'avalua a través d'una comparació estadística amb el d'altres individus sotmesos a les mateixes condicions. [...]
Test en què es mesuren un o més paràmetres del comportament i la capacitat psíquica de l'individu amb vista a l'orientació diagnòstica i terapèutica. [...]
Test en què es mesuren un o més paràmetres del comportament i la capacitat psíquica d'una persona amb vista a l'orientació diagnòstica i terapèutica. [...]
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]