1.
mix
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Gat domèstic. mix mix Veu per a cridar el gat. [...]
|
2.
mix-
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
V. mixo-. [...]
|
3.
mixo- [o mix-]
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Forma prefixada del mot gr. mýxa, 'moc'. Ex.: mixomicets, mixedema, mixedematós, mixameba. [...]
|
4.
classificació de case mix [case mix: en]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
|
5.
màrqueting mix
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
|
6.
mix
Font
Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
-a m i f 1 fam [gat domèstic] minino -na, michino -na. 2 mix, mix... (o mixeta, mixeta...) [tot cridant el gat] bis, bis..., mino, mino..., miz, miz..., bs, bs... [...]
|
7.
case mix [en]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Casuística de pacients atesos en un determinat centre assistencial. [...]
|
8.
mix de comunicació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
|
9.
màrqueting mix
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius de màrqueting previstos. [...]
|
10.
màrqueting mix
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
|