11.
document
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Suport material de la informació perquè es pugui conservar, consultar i difondre. [...]
|
12.
gestió del coneixement
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Gestió de totes les activitats que permeten generar, buscar, difondre, compartir, utilitzar i mantenir el coneixement, la informació, l'experiència i l'expertesa d'una organització amb l'objectiu d'incrementar-ne el capital intel·lectual i augmentar-ne el valor. [...]
|
13.
cartell promocional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
Cartell que té per objecte de difondre un producte, un servei o un esdeveniment. [...]
|
14.
publicitat oficial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat que les organitzacions estan obligades a difondre per llei a través dels mitjans de comunicació. [...]
|
15.
neuroprobàsia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Propietat que tenen alguns virus, especialment els herpevirus, de difondre's al llarg d'un tronc nerviós. [...]
|
16.
propaganda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política, religiosa, etc., i aconseguir-ne adeptes. [...]
|
17.
propaganda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política o religiosa i aconseguir-ne adeptes. [...]
|
18.
propaganda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política, religiosa, etc., i aconseguir-ne adeptes. [...]
|
19.
sensacionalisme
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Tendència a difondre les informacions d'una manera exagerada, que causi impacte o que cridi l'atenció. [...]
|
20.
mitjà publicitari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Canal compost per un o més suports de comunicació que és susceptible de contenir i difondre missatges publicitaris. [...]
|