Persona física o jurídica que actua com a intermediari entre un propietari de llistes de màrqueting i algú altre interessat a llogar-les o comprar-les. [...]
Acció emesa per una empresa de gran notorietat, reputació i solidesa, la qual actua en sectors econòmics importants i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
Assegurança de vida d'estalvi que proporciona al titular un conjunt de fons d'inversió possibles entre els quals pot anar canviant sense haver de pagar comissions ni haver de tributar per les plusvàlues obtingudes. [...]
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]