Conjunt de procediments que utilitza una empresa per a seguir, supervisar i organitzar la seva interacció amb els clients, que té com a objectiu millorar la percepció que els clients tenen de l'empresa i fidelitzar-los. [...]
Conjunt d'estratègies i polítiques adreçades a respondre d'una manera adequada a les necessitats de transport dels usuaris, afavorint els mitjans de transport més sostenibles, l'existència de trajectes alternatius i la distribució en franges horàries diverses. [...]
Sistema electrònic que permet la recepció i la transmissió immediata al mercat de les ordres rebudes per a la contractació i la confirmació posterior a l'ordenant. [...]
Persona que s'ocupa del control pressupostari, de la supervisió de les despeses i inversions importants, de l'ús de la informació comptable i del sistema d'informació d'una empresa. [...]
Gestió administrativa d'un establiment d'allotjament que no implica un tracte directe amb el client, com ara la comptabilitat, la facturació o el control de nòmines. [...]
Gestió administrativa d'un establiment d'allotjament que implica un tracte directe amb el client, com ara la recepció, la reserva d'habitacions o els tràmits d'entrada i de sortida. [...]