Resultats de la cerca frase exacta: 441

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. marca personal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
2. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
3. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
4. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
5. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
6. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
7. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
8. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
9. marca de ficció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Marca imaginària que apareix en llibres, pel·licules, sèries de televisió o altres obres de ficció. [...]
10. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Pàgines  1 / 45 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>