Model de comerç electrònic que permet al client dialogar lliurement amb la marca en temps real mitjançant aplicacions de missatgeria instantània, sigui per escrit o per mitjà de la veu. [...]
Conjunt d'elements sonors que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el logotip sonor, la cançó de marca, les melodies publicitàries o la veu corporativa. [...]
Promesa que exagera el benefici bàsic d'un producte o un servei, que pot restar credibilitat a l'anunci i generar rebuig i frustració quan el consumidor o l'usuari no veu acomplertes les seves expectatives. [...]
Pràctica restaurativa que dona veu a tots els membres de la comunitat que ho desitgen per trobar acords davant d'un problema, amb l'objectiu de construir relacions de confiança que reforcin el grup a llarg termini. [...]
Persona que es veu obligada a abandonar el seu lloc de residència habitual, de manera temporal o permanent, a causa d'una degradació ambiental que afecta negativament les seves condicions de vida, especialment en contextos de vulnerabilitat. [...]
Conjunt de vinyetes il·lustratives dels plans principals d'un anunci de televisió o de cinema en procés de creació i aprovació, cadascuna de les quals va acompanyada generalment del text dels diàlegs o de la veu en off i d'altres anotacions tècniques relatives als efectes sonors o visuals. [...]
Esdeveniment sobtat i inusual que comporta la mort o una amenaça seriosa per a la vida o la integritat física de qui s'hi veu involucrat, que sol provocar en les víctimes directes o en els testimonis un gran dolor emocional i la pèrdua, temporal o definitiva, de la capacitat habitual de reacció. [...]