111.
director de marca | directora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Professional del departament de màrqueting responsable de la gestió integral d'una marca. [...]
|
112.
director de marca | directora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que s'encarrega de la comercialització i les operacions de màrqueting relacionades amb una marca en una empresa o una organització. [...]
|
113.
director de marca | directora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona que, en una empresa, s'encarrega de les operacions de brànding, màrqueting i comercialització relacionades amb una marca o una cartera de marques. [...]
|
114.
director de màrqueting | directora de màrqueting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que, en una organització, s'encarrega de definir els objectius, les polítiques i les estratègies de màrqueting i de posar en pràctica els plans i els programes necessaris per a aconseguir-los. [...]
|
115.
director de màrqueting | directora de màrqueting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Director responsable del departament de màrqueting. [...]
|
116.
director de màrqueting | directora de màrqueting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Director responsable del departament de màrqueting. [...]
|
117.
director de materials | directora de materials
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Director responsable de la logística d'una empresa. [...]
|
118.
director de mitjans | directora de mitjans
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Director del departament de mitjans que s'encarrega fonamentalment de supervisar la planificació i selecció de mitjans, la compra d'espai i temps publicitaris i el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]
|
119.
director de mitjans | directora de mitjans
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que, en una agència de publicitat, supervisa la planificació i la selecció de mitjans publicitaris, i s'encarrega de la compra d'espai i de temps publicitaris i d el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]
|
120.
director de mitjans | directora de mtijans
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Director del departament de mitjans que s'encarrega fonamentalment de supervisar la planificació i selecció de mitjans, la compra d'espai i temps publicitaris i el control de l'execució de les ordres d'inserció en els suports publicitaris contractats. [...]
|