101.
marca vermella
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Cadascun dels senyals de color vermell que indiquen els extrems de les línies de 2 m a les parets laterals. [...]
|
102.
marca vermella
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Marca de posició de color vermell que indica el punt on s'ha de situar el competidor vermell. [...]
|
103.
marca vermella
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Cadascun dels senyals de color vermell que indiquen els extrems de les línies de 2 m a les parets laterals. [...]
|
104.
marca viària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Agricultura. Ramaderia. Pesca
Marca de color blanc, groc, taronja o blau, pintada sobre el paviment de la calçada o al voral, que té la funció d'ordenar la circulació i advertir o guiar els usuaris de la via, que es pot utilitzar sola o amb altres mitjans de senyalització per reforçar o precisar-ne les indicacions. [...]
|
105.
marca viària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Transports
Marca de color blanc, groc, taronja o blau, pintada sobre el paviment de la calçada o a la vorada que té la funció d'ordenar la circulació i advertir o guiar els usuaris de la via, que es pot utilitzar sola o amb altres mitjans de senyalització per reforçar o precisar-ne les indicacions. [...]
|
106.
mitja marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
[...]
|
107.
segona marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Marca que una empresa amb marques més importants dirigeix a segments de mercat d'inferior ponderació a fi d'ampliar el volum de negoci. [...]
|
108.
segona marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Marca independent i amb una proposició de valor pròpia que una empresa dirigeix a un segment de mercat diferent del que té la seva marca principal a fi d'ampliar el volum de negoci. [...]
|
109.
segona marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Marca que una empresa amb marques més importants dirigeix a segments de mercat d'inferior ponderació a fi d'ampliar el volum de negoci. [...]
|
110.
consultor de marca | consultora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona especialitzada en l'assessorament relacionat amb la creació, el desenvolupament i la gestió de marques. [...]
|