Resultats de la cerca frase exacta: 930

Diccionaris terminològics
131. drets de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de drets exclusius d'una marca que s'atorguen al seu titular per mitjà del registre. [...]
132. elecció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Decisió de compra per la qual un consumidor tria una marca d'un producte o un servei del conjunt de marques que poden satisfer la seva necessitat o expectativa. [...]
133. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
134. entreteniment de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
135. eslògan de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Frase generalment breu i fàcil de recordar que expressa de manera creativa la proposició de marca. [...]
136. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Espai conceptual competitiu amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn, que serveix de base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
137. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
138. essència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'atributs bàsics que defineixen el fons de l'ésser i la naturalesa d'una marca. [...]
139. estratègia de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting a llarg termini per al desenvolupament d'una marca i la consecució dels seus objectius, estretament vinculada a les necessitats dels consumidors i a l'entorn competitiu. [...]
140. estratègia de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que segueix una empresa en l'elecció de marques per als seus productes. [...]
Pàgines  14 / 93 
<< Anterior  Pàgina  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Següent >>