Resultats de la cerca bàsica: 203.002

Diccionaris terminològics
21. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procediment amb el qual s'estableix la denominació d'un producte, un servei, una marca o una empresa. [...]
22. generació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producció de noms de marca en una sessió creativa. [...]
23. servidor de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Servidor que permet l'accés a Internet per mitjà de la consulta automàtica d'una base de dades, en què hi ha enregistrats els noms de domini juntament amb les adreces IP que els corresponen. [...]
24. servidor de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Servidor que permet l'accés a Internet per mitjà de la consulta automàtica d'una base de dades, en què hi ha enregistrats els noms de domini juntament amb les adreces IP que els corresponen. [...]
25. servidor de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Servidor que permet l'accés a internet per mitjà de la consulta automàtica d'una base de dades en què hi ha enregistrats els noms de domini juntament amb les adreces IP que els corresponen. [...]
26. traducció de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Operació que duu a terme un servidor de noms de domini consistent a traduir un nom de domini en una adreça IP. [...]
27. guia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de principis i directrius que regeixen el desenvolupament de nous noms de marca en el si d'una empresa. [...]
28. agència de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Agència especialitzada a oferir serveis relacionats amb la creació de noms de marca. [...]
29. concurs de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fórmula competitiva entre agències de brànding o agències de creació de noms de marca organitzada per un client a fi de decidir a quina atorga un projecte creatiu. [...]
30. estratègia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia que defineix els principis que guien la creació de noms de marca d'un projecte. [...]
Pàgines  3 / 20.301 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>