Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. centralització de tresoreria
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Gestió conjunta dels diversos comptes bancaris d'una empresa o organització amb l'objectiu d'optimitzar-ne globalment els saldos. [...]
42. centre de negocis
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Barri d'una ciutat on es concentren les activitats financeres i administratives i el comerç al detall de béns i serveis. [...]
43. cerca de tendències
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació de mercats consistent a detectar les tendències emergents en els hàbits de consum, especialment entre els joves, a fi d'anticipar-se i adaptar el disseny, els productes i la comunicació de màrqueting a les noves preferències o necessitats. [...]
44. clàusula de recuperació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Clàusula d'un contracte amb remuneració variable del gestor d'un fons de capital de risc segons la qual, en cas que el rendiment del fons hagi estat inferior al previst, els inversors recuperen una part proporcional de la remuneració del gestor. [...]
45. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
46. confirmació de pagaments
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació administrativa i financera per la qual una empresa traspassa la gestió del deute que ha contret amb proveïdors a una entitat financera, la qual li garanteix l'acompliment de les obligacions i li ofereix la possibilitat de finançar els pagaments. [...]
47. cura de contactes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients. [...]
48. dinamització de creixement
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
49. dins de diner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del producte derivat que té valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és inferior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és inferior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
50. discriminació de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
Pàgines  5 / 788 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>