Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
81. pensament de dissenyador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
82. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
83. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
84. preparació de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'extreure productes d'un magatzem per elaborar una comanda. [...]
85. preu de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu de venda intencionadament elevat d'un nou producte llançat al mercat. [...]
86. producte de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
87. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
88. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
89. reconstrucció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
90. rendició de comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
Pàgines  9 / 788 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>