FontDiccionari de sinònims Franquesa d'Enciclopèdia Catalana (2a edició)
1 adj. rebedor perceptor 2 m. Receptor de ràdio: Ràdio. Radioreceptor. Receptor de televisió: Televisor. Telereceptor. Manuel Franquesa i Enciclopèdia Catalana [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions mòbils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment són sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
Estudi estadístic multimèdia de l'audiència de la televisió, la ràdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació a través d'enquestes periòdiques. [...]
Aparell de senyalització visual d'ús majoritàriament militar, i sobretot entre vaixells propers, consistent en un focus potent que emet polsos intermitents de llum per transmetre missatges codificats sense fer servir la ràdio, i evitar així ser detectats per l'enemic. [...]
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]