Resultats de la cerca frase exacta: 21

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
2. xarxa d'inversors privats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'inversors organitzats en xarxa per a identificar empreses emergents on puguin invertir capital i expertesa i puguin multiplicar les opcions de recerca de recursos. [...]
3. reconeixement de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Facultat d'un consumidor d'identificar una marca determinada. [...]
4. reconeixement de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'un consumidor d'identificar una marca determinada. [...]
5. sistema harmonitzat de designació i codificació de mercaderies
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nomenclatura aranzelària internacional, establerta per l'Organització Mundial de Duanes i reconeguda pels diferents països membres que hi participen, que s'utilitza per a identificar, codificar i classificar les mercaderies que es comercialitzen internacionalment i per a avaluar-ne les obligacions [...]
6. logotip sonor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element acústic molt breu, distintiu i fàcil de recordar que serveix per a identificar una marca. [...]
7. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
8. empresari | empresària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física capaç d'identificar una necessitat, de reunir els recursos necessaris i d'emprendre una acció per a satisfer-la. [...]
9. ètica professional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ètica dedicada a la reflexió sobre la correcció de la pràctica professional, que té per objectiu identificar i delimitar les responsabilitats dels professionals. [...]
10. mètode d'identificació de les diferents partides
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mètode consistent a considerar que el preu d'adquisició dels productes venuts, si aquests es poden identificar físicament, va unit a les unitats de productes comprats. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>