Resultats de la cerca bàsica: 30

Diccionaris terminològics
1. classificació de case mix [case mix: en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
2. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
3. case mix [en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Casuística de pacients atesos en un determinat centre assistencial. [...]
4. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
5. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
6. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius de màrqueting previstos. [...]
7. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
8. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
9. matriu elèctrica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Combinació de les diferents fonts d'energia primària o d'energia secundària utilitzades en la producció de l'energia elèctrica que consumeix un territori, una col·lectivitat o un sector. [...]
10. matriu energètica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Combinació de les diferents fonts d'energia primària utilitzades per a cobrir la demanda energètica d'un territori, una col·lectivitat o un sector. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>