Relaciķ, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficācia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
Conjunt de carācters encapįalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog. [...]
Conjunt de carācters precedits d'un símbol de coixinet (#), sobre el qual es pot fer clic, que en els microblogs serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes. [...]
Estratčgia de mārqueting de cercadors destinada a millorar la visibilitat d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjā de la inserciķ d'anuncis a les pāgines de resultats dels cercadors. [...]
Ārea temāticaTecnologies de la informaciķ i la comunicaciķ
Missatge contingut en un element grāfic d'una pāgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bāner o un botķ, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
Missatge contingut en un element grāfic d'una pāgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bāner o un botķ, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
Ārea temāticaTecnologies de la informaciķ i la comunicaciķ
Conjunt de carācters encapįalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog o en una xarxa social. [...]