41.
nom corporatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que identifica una empresa, una institució o un altre tipus d'organització. [...]
|
42.
nom descriptiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que informa sobre la naturalesa del producte, el servei, l'organització o el referent que designa. [...]
|
43.
nom disponible
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que té la possibilitat de ser registrat perquè no existeixen noms de marca idèntics o similars en les classes de productes o serveis on es pretén registrar. [...]
|
44.
nom evocatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca inventat que evoca algun benefici, característica o naturalesa del producte, el servei o l'organització que designa sense descriure'l de manera directa. [...]
|
45.
nom exclamatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca format per paraules que expressen una emoció, una sorpresa o qualsevol altra reacció afectiva i que conté signes d'admiració. [...]
|
46.
nom finalista
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Cadascun dels noms de marca seleccionats com a favorits d'una llista de candidats. [...]
|
47.
nom genèric
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Mot de significat general referit a una classe natural d'objectes. [...]
|
48.
nom genèric
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Component d'un nom científic que fa referència a la categoria de gènere. [...]
|
49.
nom genèric
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que ha esdevingut el nom amb què es designa un determinat tipus de producte. [...]
|
50.
nom guanyador
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca triat finalment pel client en un procés de creació de noms de marca. [...]
|