Resultats de la cerca frase exacta: 930

Diccionaris terminològics
1. marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Resultat més bo obtingut per un esportista en una prova. [...]
2. marca personal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
3. mitja marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Tap que fa 38-40 mm de llargada per 25-79 mm de diàmetre. [...]
4. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
5. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
6. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
7. entreteniment de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
8. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
9. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
10. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
Pàgines  1 / 93 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>