Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

11. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
12. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
13. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
14. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
15. joc de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Videojoc produït o promogut per una marca en què l'escena està protagonitzada per aquesta marca. [...]
16. marca de ficció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Marca imaginària que apareix en llibres, pel·licules, sèries de televisió o altres obres de ficció. [...]
17. narrativa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Recurs creatiu consistent a explicar una història real o de ficció que reflecteixi els valors d'una marca, amb l'objectiu d'establir un vincle emocional amb el públic objectiu i fer-li arribar de manera eficaç un missatge determinat. [...]
18. paper de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Paper de tina de la mida del paper timbrat. [...]
19. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
20. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
Pàgines  2 / 118 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>