Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

1. marca 1
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Senyal, traç, tall, etc., fet en una cosa o en un animal per distingir-lo d'altres, reconèixer-lo, denotar el seu origen, qualitat, etc. La marca dels moltons d'un ramat. En l'Antic Règim, senyal infamant fet en el cos d'un delinqüent, amb ferro roent o bé [...]
2. marca 2
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
País de frontera. Marca d'Ancona. Marca Hispànica. [...]
3. marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
4. marca personal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
5. mitja marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Tap que fa 38-40 mm de llargada per 25-79 mm de diàmetre. [...]
6. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
7. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
8. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
9. entreteniment de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
10. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Pàgines  1 / 118 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>