Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

1. marca 1
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Senyal, traç, tall, etc., fet en una cosa o en un animal per distingir-lo d'altres, reconèixer-lo, denotar el seu origen, qualitat, etc. La marca dels moltons d'un ramat. En l'Antic Règim, senyal infamant fet en el cos d'un delinqüent, amb ferro roent o bé [...]
2. marca 2
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
País de frontera. Marca d'Ancona. Marca Hispànica. [...]
3. marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Resultat més bo obtingut per un esportista en una prova. [...]
4. marca personal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
5. mitja marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Tap que fa 38-40 mm de llargada per 25-79 mm de diàmetre. [...]
6. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
7. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
8. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
9. entreteniment de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
10. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Pàgines  1 / 118 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>