Resultats de la cerca frase exacta: 12

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. tècnica creativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica per a estimular la creativitat i la generació d'idees. [...]
2. oferta de promoció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Oferta per a estimular la venda d'un producte per mitjà de la incorporació d'un valor afegit. [...]
3. preu de promoció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu rebaixat que es fixa per estimular les vendes d'un producte o un servei a curt termini. [...]
4. preu de promoció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu rebaixat que es fixa per estimular les vendes d'un producte o un servei a curt termini. [...]
5. record espontani
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Record publicitari obtingut sense cap tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
6. record suggerit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Record publicitari obtingut mitjançant algun tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
7. promoció de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de curta durada que una empresa adreça als venedors, als intermediaris o als consumidors a fi d'estimular les vendes a curt termini, generalment per mitjà d'incentius. [...]
8. promoció de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de curta durada que una empresa adreça als venedors, als intermediaris o als consumidors a fi d'estimular les vendes a curt termini, generalment per mitjà d'incentius. [...]
9. títol
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Frase destacada que encapçala un text, que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta del text. [...]
10. títol
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Frase que encapçala un anunci imprès i que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta de textos de l'anunci. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>