Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
Principi bàsic per a l'execució d'un contracte d'assegurança que obliga el prenedor a informar clarament sobre el risc i a procurar evitar l'esdeveniment d'un sinistre o disminuir-ne les conseqüències, i l'assegurador a informar sobre els termes del contracte i a redactar-ne clarament les clàusules. [...]
Reunió que té l'objectiu d'informar detalladament sobre les característiques d'un producte o un servei a fi d'elaborar una estratègia publicitària efectiva. [...]
Material il·lustrat que s'utilitza per a informar els canals de distribució de les característiques més destacades d'un producte, com ara la seva formulació, formats, opcions, prestacions, ús, unitats de venda, avantatges competitius, preus, campanya publicitària, promocions, etc. [...]