Persona o entitat que, sense establir una relació continuada amb les parts que la contracten, fa d'intermediària en operacions borsàries, posant-les en contacte i assessorant-les de manera neutral. [...]
Comparació dels productes, els serveis o els processos d'una empresa amb els del líder de mercat per a analitzar-ne les diferències i definir els plans necessaris per a acostar-s'hi. [...]
Establiment comercial constituït per un conjunt de botigues independents agrupades en un mateix edifici, obertes permanentment dia i nit, l'oferta de les quals se centra fonamentalment en productes farmacèutics, cosmètics, perfumeria, regals, tabac i premsa. [...]
Producte derivat en forma de contracte, emès per una societat i negociable en un mercat secundari, que dona dret al comprador a efectuar una operació de compravenda a un preu i en una data determinats. [...]
Màrqueting orientat a la cooperació estratègica entre el fabricant i el distribuïdor quant a polítiques, objectius i procediments relacionats amb la distribució física, la gestió de vendes, les promocions, el marxandatge, la publicitat, etc., a fi d'obtenir un benefici per a ambdues parts. [...]