Resultats de la cerca bàsica: 14

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Material il·lustrat que es fa servir per a informar els canals de distribució sobre les característiques més destacades d'un producte. [...]
2. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
3. hoste | hostessa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona encarregada d'acollir, atendre i informar els assistents a una fira o un congrés. [...]
4. senyalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de senyals per a orientar i informar les persones que circulen per un indret. [...]
5. hoste | hostessa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona encarregada d'acollir, atendre i informar els assistents a una fira, un congrés, un esdeveniment social, etc. [...]
6. bona fe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Principi bàsic per a l'execució d'un contracte d'assegurança que obliga el prenedor a informar clarament sobre el risc i a procurar evitar l'esdeveniment d'un sinistre o disminuir-ne les conseqüències, i l'assegurador a informar sobre els termes del contracte i a redactar-ne clarament les clàusules. [...]
7. senyalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de senyals per a orientar i informar les persones que visiten una fira o assisteixen a un congrés. [...]
8. comptes anuals
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comptes que es presenten anualment per a informar els interessats del funcionament i els resultats d'una empresa. [...]
9. brífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reunió que té l'objectiu d'informar detalladament sobre les característiques d'un producte o un servei a fi d'elaborar una estratègia publicitària efectiva. [...]
10. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Material il·lustrat que s'utilitza per a informar els canals de distribució de les característiques més destacades d'un producte, com ara la seva formulació, formats, opcions, prestacions, ús, unitats de venda, avantatges competitius, preus, campanya publicitària, promocions, etc. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>