Reacció espontània que les empreses no oligopolístiques o diversos grups, com ara consumidors o sindicats, fan per contrarestar els efectes de l'actuació d'aquells grups o empreses que controlen el mercat. [...]
Unitat monetària artificial comuna de referència que s'utiitza a la Unió Europea per a expressar el volum dels totals agregats econòmics i que permet establir comparacions internacionals eliminant les diferències entre els nivells de preus dels diferents països. [...]
Client potencial d'una empresa de qui es té algun tipus de dada per a poder establir-hi comunicació, generalment perquè ha mostrat interès pels seus productes o serveis. [...]
Conjunt de tècniques i accions dutes a terme en el punt de venda amb l'objectiu d'augmentar el poder d'atracció dels productes exposats i estimular-ne la venda. [...]
Venda de productes al mercat exterior a preus més baixos que els del mercat interior, per a poder fer front als competidors o per a descarregar l'excés d'existències. [...]
Propietat d'un producte que garanteix la possibilitat de reconstruir-ne l'historial, a fi de poder localitzar ràpidament l'origen dels problemes que puguin sorgir durant l'elaboració, la distribució o l'ús i evitar-los en el futur. [...]