Resultats de la cerca bàsica: 9.084

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. discriminació de preus de primer grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobra el preu màxim que es considera possible per cada unitat, independentment de la quantitat venuda o del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
2. discriminació de preus de tercer grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
3. gestió de l'experiència de client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de procediments que utilitza una empresa per a seguir, supervisar i organitzar la seva interacció amb els clients, que té com a objectiu millorar la percepció que els clients tenen de l'empresa i fidelitzar-los. [...]
4. figura de canvi de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia un canvi de tendència en la cotització d'un valor. [...]
5. propietari de llistes | propietària de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que posseeix llistes de màrqueting per al seu ús privat o que pot llogar o vendre. [...]
6. figura de continuació de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia el manteniment de la tendència observada en la cotització d'un valor. [...]
7. discriminació de preus de segon grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció de la quantitat de productes o serveis venuts. [...]
8. comprador de llistes | compradora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que compra llistes de màrqueting. [...]
9. pensament de dissenyador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
10. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
Pàgines  1 / 909 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>