Resultats de la cerca bàsica: 49

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. revista d'empresa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicació periòdica editada per una organització destinada tant al públic intern com al públic extern. [...]
2. distribució del risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mesura de tractament del risc consistent a dividir el risc entre diversos participants que accepten cooperar i compartir els resultats, tant si són positius com si són negatius. [...]
3. autoservei a l'engròs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica de venda a l'engròs en autoservei, amb pagament al comptat i sense lliurament de la mercaderia a domicili, reservada en principi als professionals de la distribució, tant majoristes com detallistes. [...]
4. llista de persones amb informació privilegiada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de totes les persones que tenen accés a informació confidencial sobre l'estat financer d'una corporació, tant si és de manera permanent com si se circumscriu a determinades operacions, que aquesta corporació està obligada a elaborar, mantenir i posar a disposició de les autoritats que [...]
5. economia de baix contacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Model econòmic que es caracteritza per l'aplicació de polítiques empresarials destinades a disminuir tant com sigui possible el contacte presencial amb els clients i entre treballadors, per l'adopció de mesures de seguretat i salut destinades a evitar contagis i per l'adaptació als hàbits de consum [...]
6. inflació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Elevació general de l'índex de preus i, per tant, disminució del poder adquisitiu del diner. [...]
7. servitització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés pel qual una empresa passa de proveir productes a proveir productes amb un servei complementari com a valor afegit i, per tant, a un model de negoci fonamentat en el servei. [...]
8. objectiu de patrocini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Objectiu que, tant el patrocinat com el patrocinador, pretenen aconseguir amb un patrocini. [...]
9. multimèdia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Que combina mitjans tècnics diversos en la comunicació d'informació, tant simultàniament com seqüencialment. [...]
10. multimèdia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Que combina mitjans tècnics diversos en la comunicació d'informació, tant simultàniament com seqüencialment. [...]
Pàgines  1 / 5 
Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>