Economia que es desenvolupa amb la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació a les empreses, basada en l'aparició de nous canals i formes d'intermediació i en la recerca d'eficiència. [...]
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
Obligació d'una persona o una organització de donar explicacions quan escaigui de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o, en general, les parts interessades. [...]
Societat anònima que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
Fons d'inversió que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]